اتوماسیون, سایر, قفل, محصولات

امنیت دسترسی و سطح نیاز روز به امنیت دسترسی ها

امنیت دسترسی ها
قفل های قدیمی                                                                                  قفل های قدیمی

سطح نیاز روز به امنیت دسترسی ها

امنیت دسترسی :

از دیر باز صنعت قفل و حفظ امنیت با تولید انواع قفل ، ستگیره ها و انواع مختلف آن جهت حفظ حریم شخصی اماکن مختلف تلاش کرده اند و این روند هر ساله به روز تر و نوین تر گردیده است.

با یک جستجوی ساده میتوان به سادگی ساختار اولین قفل های ساخته شده در گذشته و روند بهبود این سیستم ها در مسیر تاریخ پی برد.سادگی آنها نشانگر رشد آگاهی ما به ساختار آنهاست که در گذشته ساختار اصلی امنیت را تشکیل داده بودند

نیاز امروز:

اما امروزه با پیشرفت علم و شناخت ساختار سیستم های قبلی ، سطح امنیت انها کاهش یافته و حال نیاز به سیستم های بروزتر و پیچیده تر که نفوذ و گذر از آنها به مراتب سختتر و بعضا غیر ممکن و ایمن تر، احساس می شود.

قفل های قدیمی

امروزه سیستم های قفل ها از دسترسی های فیزیکی مثل کلید و چفت و غیره به شکل بروز تری همچون دسترسی از طریق کارت شناسایی(RFID) ، تگ ها ، کد( رمز شخصی) ، ریموت ، اثرانگشت ، شناسایی شبکه چشم و بیسیم ( از طریق اپلیکیشن های اسمارت فون ) تبدیل شده و اکنون با این روش های ذکر شده به اشکال تسهیل شده ، اختصاصی شده و قابل اعتماد تر میتوان از حریم اماکن حراست و حفاظت نمود.

 

دکمه خروج استیل غیر تماسی no touch ( کد محصول:upE800)

 

 

                                                    اکسس کنترل رمز و کارت (کد محصول: UPC700)

 

                                                                                   اینترلاک


قفل کابینتی RFID اثر انگشتی و بیسیم (کد محصول: UPS930 )




                                                    قفل کابینتی RFID اثر انگشتی و بیسیم (کد محصول: UPS930 )


                                        اکسس کنترل تردد اثر انگشت و کد لمسی (حضور و غیاب) ( کد محصول:UPC740 )

 

 

 

 

 

 

 

 

ماموریت این مجموعه:

محصولات مختلفی از این دست تولید و عرضه گردیده که گاها بسیاری از هم وطنان عزیز با انها اشنایی کامل ندارند و از این رو ماموریت ویژه این مجموعه در دسترس قرار دادن اطلاعات و راهنمایی های لازم از طریق مشاوره تلفنی و حضوری از طرق مختلف ارتباطی مجموعه است.

تلاش ما اشنایی شما با نوع کاربرد و نحوه استفاده این ابزار های نوین می باشد ، لذا در صورتی که نیازمند به استفاده از روش های نرین حفظ امنیت حریم اماکن خود هستید با برقراری ارتباط با ما ، راهنمایی لازم را دریافت کرده و انتخاب بهینه و به صرفه ای با توجه به نوع نیاز خود دریافت و در خصوص بهینه سازی امنیت خود قدمی لازم بردارید.
راه های ارتباطی ما

https://unixpart.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7-contact/
فروشگاه یونیکس پارت

به‌طور کلی، اتوماسیون می‌تواند نقش مهمی در بهبود کارایی و بهره‌وری در صنایع مختلف ایفا کند، اما نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت مناسب دارد تا به‌خوبی پیاده‌سازی و اجرا شود. فروشگاه یونیکس پارت یک فروشگاه آنلاین است که به فروش لوازم جانبی، لوازم الکترونیکی، قفل و تجهیزات می‌پردازد. فروشگاه یونیکس پارت معمولاً محصولاتی از برندهای معتبر را ارائه می‌دهد و اغلب به روزرسانی‌های قیمتی و تخفیف‌های ویژه نیز دارند.

به علاوه، برخی از فروشگاه‌هایی مشابه با نام‌های مختلف در اینترنت وجود دارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از وب سایت رسمی یونیکس پارت خرید می‌کنید. همچنین با دنبال کردن صفحه ی اینستاگرام ما می توانید از تخفیف ها و به روز ترین محصولات با خبر شوید.

تلفن: یونیکس پارت

۰۲۱-۶۶۴۸۰۰۲۵

۰۲۱-۶۶۴۸۰۰۴۵

همراه:

۰۹۱۲۲۰۵۳۵۹۱

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *